Продукти
Pішення для бізнесу
Підключення
Тарифи
Компанія

Монетизація сайту: найефективніші способи заробітку на сайті

Монетизація сайту: найефективніші способи заробітку на сайті

Якщо відвідуваність вашого сайту від 300 людей на добу, час задуматися про те, щоб його монетизувати. Ви можете заробляти гроші, просто керуючи веб-ресурсом, але для цього треба постаратися. З цього матеріалу ви дізнаєтесь, що таке монетизація сайту, які є способи монетизації, та з чого почати, щоб заробити на сайті.

Що таке монетизація сайту
Що таке монетизація сайту

Монетизація сайту — це процес отримання доходів від того трафіку, що вже є на сайті. Частіше за все монетизація відбувається коштом реклами або пропозицій інших компаній на онлайн-ресурсі. Зазвичай рекламний контент відповідає тематиці веб-сайту.

Уявімо, що у вас є новинний або інформаційний сайт, який постійно відвідують інтернет-користувачі. Ви підтримуєте ваш портал, регулярно публікуєте оновлення, тож відвідувачів ресурсу стає все більше. Тобто у вас збільшується трафік. Тепер ви можете конвертувати ваш трафік у гроші, бо у вас є те, що треба іншим компаніям — постійна аудиторія. Ви розміщуєте рекламу на своїй платформі, а ваші партнери отримують нові ліди. За це вони вам платять. Це і є монетизація сайтів.

Логічно, що рекламодавцям цікаво розміщувати свої пропозиції на популярних ресурсах, а не на платформах з низькою відвідуваністю. Тому ваша головна задача, якщо ви хочете заробляти на сайті, — це нарощувати трафік. Тобто спочатку він почне працювати на вас, і ви будете отримувати пасивний прибуток.

Є й інші варіанти монетизації, не пов’язані з рекламою. Наприклад, можна щось продавати через свій ресурс, при тому не тільки товари та послуги, алей корисний контент. О різноманітних способах монетизації ми ще поговоримо більш детально.

Від чого залежить прибуток

Розмір заробітку на монетизації залежить від кількох факторів:

  • Кількість унікальних відвідувачів за добу. Що їх більше, то більше ви заробляєте. Це особливо актуально для методів монетизації, за яких оплата йде за кліки.
  • Цінність трафіку. Що точніше ваші відвідувачі відповідають цільовій аудиторії рекламодавця, то ціннішим буде ваш трафік.
  • Вибір методу монетизації. Один й той самий спосіб може по-різному приносити прибуток для різних веб-ресурсів. Треба тестувати різні варіанти та обирати найбільш вигідний.

Способи монетизації сайтів

Способи монетизації сайтів

Розглянемо основні способи монетизації онлайн-платформи.

  • Прямі продажі з сайту. Найочевидніший варіант заробітку для власника веб-ресурсу — продавати товари або послуги через свій інтернет-магазин. 
  • Продаж рекламного місця. Ви можете продавати рекламний простір на своєму сайті, тобто за гроші розміщувати оголошення різних магазинів та компаній, що працюють в суміжних галузях.Обравши такий метод, ви самостійно встановлюєте вартість розміщення та домовляєтесь з рекламодавцями. Ціна може бути фіксована за розміщення одного банеру, або за кількість показів. Підготуйте комерційну пропозицію для потенційних рекламодавців та розмістіть інформацію про готовність до співробітництва на вашому сайті. Також ви можете самі шукати тих, кому може бути цікава ваша пропозиція.
  • Google Adsense. Через сервіс Google AdSense ви можете додавати рекламу до себе на сайт та заробляти на цьому, не витрачаючи час на пошуки рекламодавця. Але є нюанс: вам доведеться платити сервісу комісію. Як рекламу використовують невеликі оголошення, релевантні до тематики веб-ресурсу, зазвичай в вигляді тексту, банеру або відео. Після реєстрації треба розмістити на своєму ресурсі спеціальних код, після чого вам будуть оплачувати кліки на розміщені оголошення. Вартість за клік складає $0.10-$0.24 — це залежить від тематики. Перед додаванням реклами переконайтеся, що ваша онлайн-платформа відповідає вимогам сервісу Google Adsense.
  • Тизерні мережі. Тизер — це рекламне оголошення у вигляді графічного елементу або тексту, яке вирізняється зазивним заголовком, що мотивує людину зробити клік. Є спеціальні сервіси, де ви можете зареєструватися, що розміщувати у себе на сайті тизерну рекламу: VisitWeb, Teasernet. Оплата нараховується за кількість кліків по тизеру.
  • Партнерський маркетинг. У цьому випадку ви можете заробляти, просуваючи продукт партнера-продавця через свій веб-ресурс. Для цього можна використовувати корисний контент, а також гарно провести SEO-оптимізацію, щоб у вашого сайту була постійна жива аудиторія. З продавцем можна домовитися про комісію для вас за кожне замовлення, зроблене відвідувачами вашого сайту.
  • CPA-мережі. CPA розшифровується як cost per action. Це партнерські програми, які передбачають оплату власнику сайту за виконання користувачем цільової дії.Це може бути реєстрація, заповнення форми, оформлення замовлення. Під’єднатися до такої мережі можна через сервіси SellAction та Admitad. Там знаходите відповідний офер від рекламодавця та розміщуєте рекламні матеріали у себе на сайті. Можна брати одразу кілька оферів і тим самим збільшувати свій заробіток. Наприклад, якщо на ваш ресурс іде трафік з різних країн (припустимо, Україна та Росія), ви можете розміщувати оголошення кількох компаній з цих двох країн.
  • Платна підписка. Якщо у вас портал з цікавим і корисним контентом, ви можете частину ваших матеріалів продавати. Тобто запропонуйте читачам доступ до більш цінного контенту, встановивши фіксовану суму щомісячного внеску.
  • Спонсорські матеріали. Цей варіант особливо актуальний для блогів. Ви можете за гроші розміщувати на своєму порталі рекламний контент інших компаній з позначкою «партнерський матеріал». Важливо, що інформація буде цікава вашим читачам, інакше спонсорські матеріали негативно вплинуть на лояльності користувачів.
  • Донати. Якщо на вашому ресурсі користувачі безкоштовно отримують цінний контент, ви можете запропонувати їм робити добровільні пожертви.

Ми розглянули основні види монетизації сайтів, вам залишилось обрати найближчий до вас варіант та почати заробляти.

Як монетизувати сайт
Як монетизувати сайт

Перед тим як монетизувати сайт, вам треба зробити його популярним, забезпечити його високу відвідуваність. Як правило, що довше існує ресурс, то більше унікальних користувачів його відвідують. Але, звісно, є й власники-початківці, які можуть похизуватися стабільним приплив користувачів. Ви можете почати монетизацію, коли переконаєтесь у тому, що на вашій онлайн-платформі є трафік від 300 людей на добу.

Підготовка веб-сайту

Ваш ресурс повинен бути цікавим відвідувачам та пошуковим системам, тому виконайте наступні кроки:

  • Оптимізуйте ресурс під вимоги пошукувачів.
  • Наповніть сайт корисними для відвідувача матеріалами.
  • Займайтеся SEO-просуванням вашого онлайн-ресурсу.
  • Привертайте трафік через контекстну рекламу, сторінки в соцмережах, блогерів, рекламні оголошення в Facebook та Instagram.
  • Оберіть рекламу, яка максимально відповідає вашій тематиці, якщо вирішили монетизувати ресурс за допомогою рекламних банерів.
  • Продумайте момент оплати, якщо плануєте заробляти через прямі продажі, платні підписи або донати. Зручніше за все під’єднати автоматизований прийом платежів з карток. Сервіс Tranzzo пропонує просте та швидке під’єднання, а також сучасні методи оплати. Щоб почати налаштування прийому платежів, зареєструйтесь в системі.

Який метод монетизації обрати

Оберіть вигідний спосіб монетизації врахувавши особливості вашого ресурсу. Якщо у вас немає кількох сотень щоденних відвідувачів, ви не можете особливо заробляти на кліках через Google Adsense, CPA-мережі або тизерні мережі. Водночас для платформ з трафіком від кількох тисяч відвідувачів є сенс заробляти за допомогою Google Adsense, CPA-мереж та тизерів. Якщо у вас ресурс з величезною аудиторією, ви будете отримувати пасивний прибуток та не докладати для цього особливих зусиль. Паралельно можна продавати рекламну площу на своєму ресурсі, самостійно встановивши вартість за покази або кліки.

Якщо у вас сайт з невеликою аудиторією, то також є сенс в продажі рекламної площі під банери, але тільки якщо тематика ресурс вузьконішева. Уявімо, що у вас інформаційний портал для власників декоративних собак. Інтернет-магазин, який продає корм для таких собак, буде зацікавлений в розміщенні реклами на вашому ресурсі, навіть якщо у вас трафік 500 людей на добу. А все тому, що у вас зосереджена цільова аудиторія. Плюс такого заробітку в тому, що ви самі можете встановлювати ціну за банерну рекламу.

Наостанок зауважимо, що немає швидкого способу монетизувати сайт. Як і в будь-якій справі, знадобиться час і ваша самовіддача. Але за достатньої завзятості ресурс обов’язково почне приносити пасивні прибутки.

Поділитись:
facebooklinkedin