Продукти
Pішення для бізнесу
Підключення
Тарифи
Компанія

ТОП-7 способів просування сайту

ТОП-7 способів просування сайту

Кінцева ціль будь-якого просування сайтів в інтернеті – підвищити відвідуваність та збільшити  продажі. І від того, наскільки коректно буде розроблена стратегія розкрутки сайту, багато в чому залежить подальший успіх бізнесу.

Що необхідно врахувати під час вибору способу просування сайту:

  • Бюджет: що він більше, то більшу кількість ефективних способів розкрутки можна залучити в стратегію.
  • Специфіка продукту: на деякі товари та послуги краще залучати покупців через соціальні мережі або за допомогою SEO, а для інших більш продуктивною стане медійна реклама.
  • Особливості кожного інструменту просування: наприклад, банерна медійна реклама більше підійде для підвищення впізнаваності бренду. Контекстна – працює з конкретними запитами користувача і може дати швидкі продажі. А ось SEO-просування – довга гра і його вплив на зростання продажів видно не одразу.
  • «Вік» сайту: молодий сайт потребує більших зусиль та бюджетів, ніж ресурс, який функціонує в інтернеті хоча б 1-2 роки.

Далі про те, які найефективніші способи просування сайту використовують фахівці в області веб маркетингу.

SEO-просування

Основне завдання цього способу розкрутки сайту – підняти сайт на високі позиції в результатах видачі пошукових систем. Це досягається шляхом якісної оптимізації веб-ресурсу: його потрібно скорегувати відповідно до вимог пошукових систем. У кожного з них свої правила для онлайн-платформ, але, в цілому, їх можна узагальнити в такий перелік:  

  • Проста, логічно зрозуміла структура сайту;
  • Коректний HTML-код;
  • Органічне поєднання технічних SEO-текстів і корисних інформаційних статей «для людей»;  
  • Сучасний користувацький інтерфейс;
  • Висока швидкість завантаження;
  • Наявність внутрішньої і зовнішньої перелінкування.

Кожні кілька місяців пошукові системи проводять оновлення алгоритмів роботи, а з ними змінюються і вимоги до оптимізації інтернет-платформ.

Це важливо враховувати: якщо вчасно не відреагувати на оновлення, то сайт може «просісти» у видачі.

Вартість: залежить від того, які обрані SEO-методи просування сайту, із залученням фахівців відповідної кваліфікації.

Контекстна реклама

Контекстна реклама – це банери, текст або відео, які користувач бачить на сторінці пошукової видачі, і на сторінках сайтів партнерської мережі пошукових систем (Рекламна мережа Яндекса, Медійній мережі Google Ads).

Особливість цього типу онлайн-просування в тому, що його налаштовують під конкретні тематичні запити користувача. Тобто контекстна реклама орієнтована на людей, які вже зацікавлені в продукті або послузі. Її завдання – прямі продажі.

Наприклад, якщо зробити запит в Гуглі «кросівки адідас», то праворуч і вгорі над результатами видачі пошукової системи будуть текстові блоки і оголошення з картками товарів. Це і є контекстна реклама.

Контекстна реклама

Приклад контекстної реклами в пошуковій видачі Google

Вартість. В такому випадку оплата здійснюється за кожен користувацький клік. Ціна одного кліка – приблизно від 0,2 $, дуже залежить від кількості конкурентів в рамках конкретної тематики.

Соціальні мережі

Через соціальні мережі теж можна просувати сайт і в більшості випадків це дає непоганий результат. Перший етап розкручування – безкоштовний. Для старту досить створити акаунт і регулярно викладати там пости з прямим посиланням на сайт. Вона ж має бути присутня в описі акаунта.

Якщо робити цікавий, контент який залучає, то кількість передплатників буде поступово зростати, а з ними й число потенційних клієнтів. У такому випадку рекомендують працювати тим, для кого соцмережі - допоміжний інструмент для розвитку та підтримки бренду.

Соціальні мережі

А якщо потрібно, щоб через Facebook або Instagram активно йшли прямі продажі, фахівці дають рекомендацію використовувати платне просування. Соцмережі дають можливість налаштувати таргетовану рекламу на вашу цільову аудиторію. В цьому випадку пост з посиланням на сайт зможуть побачити в десятки разів більше людей.

Вартість: безкоштовно, якщо акаунт без реклами та ви не користуйтеся послугами SMM-фахівця; від 10 $, якщо запустити таргетовану рекламу.

Партнерскі програми

У партнерських програмах беруть участь дві сторони:

  • спонсор: бізнес, який організовує партнерську програму, щоб просувати свої товари або послуги;
  • партнер (агент): учасник програми, який розміщує промо-матеріали на своєму інтернет-ресурсі.  

Формат співпраці та модель оплати може бути різною. Все залежить від бізнес-цілей компанії:

  • підвищити впізнаваність бренду – спонсор платить за покази рекламного оголошення;
  • трафік на сайт – партнер заробляє на кожному кліці-переході користувача з його ресурсу на сайт рекламодавця;
  • прямі продажі – агент отримує винагороду, якщо людина перейшла за його реферальним посиланням і зробила замовлення.

Для кожного окремого випадку укладається договір, який регламентує розмір фінансової винагороди учасника.

Вартість: різна, залежить від домовленостей двох сторін.

Медійна реклама

Медійні промо-кампанії дають рекламодавцю чудову можливість заявити про свій продукт цільовій аудиторії, і, тим самим, значно збільшити трафік на сайт. На практиці це виглядає як розміщення промо-контенту на побічних ресурсах. Зазвичай для цього використовуються популярні онлайн-видання, сайти новин, кіно трекери та інші часто відвідувані ресурси. 

На відміну від контекстної реклами, медійна працює не на продаж «тут і зараз», а щоб підвищити впізнаваність бренду.

Медійна реклама

Види медійної реклами:

  • банери;
  • відеоролики;
  • брендування сторінки.

Запуск цього виду реклами передбачає витрати значних бюджетів: через те, що цей тип промо-матеріалів слід розміщувати на сайтах-донорах з гучними іменами та високою популярністю серед користувачів мережі.  

Вартість: є різні моделі оплати – за 1000 показів або за сам факт розміщення (що довше реклама буде на сайті, то дорожче).

Email-маркетинг

Відправлення листів на електронну пошту може стати ненав'язливим нагадуванням клієнту про продукт компанії. Однак, є одна важлива умова: отримувач попередньо повинен дати згоду на розсилку, інакше вона буде вважатися спамом.

Email-маркетологи рекомендують «вкладати» посилання на сайт в кожному листі, навіть якщо це привітання з днем ​​народження.

Основні типи розсилок:

  • Промо-розсилки, інформаційні: акції, знижки, спецпропозиції; анонси заходів, а також корисний експертний контент, який пов'язаний зі сферою діяльності компанії – огляди, дайджести новин, аналітика.
  • Тригерні-транзакційні: листи, які приходять у відповідь на дію користувача. Наприклад, після того, як він зареєструвався на сайті, зробив покупку, кинув кошик з товарами, спілкувався з оператором. 

Вартість: залежить від кількості листів, які ви плануєте відправляти. У більшості сервісів для email-розсилок є безкоштовний пакет з мінімальним набором функцій, його вистачає для малого бізнесу. Великому бізнесу з великою клієнтською базою підійде тільки платний пакет – від 0,01 $ за лист для одного передплатника.

Прайс-агрегатори

Прайс-агрегатори – це сайти, на яких зібрані пропозиції сотень інтернет-магазинів країни, з можливістю відфільтрувати товари за популярними критеріями та обрати найоптимальніший варіант.

З метою підвищення ступеня конкурентоспроможності товарів або послуг на схожих ресурсах необхідно постійно контролювати рівень заявлених цін порівняно з іншими пропозиціями, а також відстежувати якість надісланих клієнтами відгуків. Саме ці два фактори відіграють ключову роль в успіху реклами на прайс-агрегаторах.

Вартість: від 0,1 $ за один перехід з агрегатора на сайт замовника.

Успішна розкрутка сайту – це результат роботи цілої команди фахівців, які спільними зусиллями розробляють промо стратегію і коректно її втілюють в життя. На цьому етапі важливо відсіяти ті методи, які точно будуть непродуктивними, і сконцентруватися на найбільш перспективних варіантах.

Поділитись:
facebooklinkedin