Продукти
Pішення для бізнесу
Підключення
Тарифи
Компанія

Тригерні розсилки та приклади їх застосування

Тригерні розсилки та приклади їх застосування

Тригерні листи — це повідомлення для потенційних та чинних клієнтів, які потрапляють точно в ціль. Вони допомагають повернути відвідувача на сайт, стимулювати людину до повторного замовлення. Поговоримо про те, чим корисна тригерна розсилка, якими бувають листи та як їх створити.

Тригерна розсилка: що це
Що таке тригерна розсилка

Тригерні розсилки — це один з елементів автоматизації маркетингу. Їхня головне завдання — утримувати потенційного клієнта у воронці продажів, поки він не дійде до покупки.

Тригерний лист відправляється слідом за конкретною дією або коли поведінка користувача відповідає певним умовам. Наприклад, коли людина підписалась на розсилку, їй автоматично приходить вітальний лист. Також відправлення імейлу може бути прив'язане до конкретної події. Так, у день народження клієнта, компанії часто надсилають йому лист-вітання та пропонують знижку або подарунок.

Листи-тригери працюють ефективніше, ніж звичайна масова розсилка. Коли email не прив’язаний до якоїсь конкретної дії, адресати отримують один лист, незалежно від того, на якій стадії покупки вони знаходяться. А у тригерному ланцюжку листів кожен етап покупки — своє повідомлення, які приходить людині тільки тоді, коли вони опиняться на потрібному кроці. Саме тому грамотна автоматизована розсилка здатна покращити показники переходів на сайт з листів, збільшити кількість залишених заявок ти оформлених замовлень.

Плюси тригерних листів

Розглянемо, які переваги є у цього типу розсилок, та які можливості вони дають бізнесу. 

  • Персоналізація Такі листи адресовані конкретному клієнту та відповідають його потребам, уподобанням, стадії покупки. Це підвищує шанс того, що людина в результаті оформить замовлення.
  • Автоматичне відправлення Маркетологу не треба витрачати багато часу на розсилку, бо ланцюжок листів необхідно налаштувати всього один раз. Завдяки завчасно налаштованому сценарію відправлення, листи будуть уходити в будь-який час цілодобово.
  • Своєчасність Тригерне повідомлення приходить саме тоді, коли потрібне клієнту. Розглянемо сценарій «покинутий кошик». Відвідувач додав товар у кошик на сайті інтернет-магазину, але все ще сумнівається у виборі, тому не оформив замовлення. Якщо на наступний день йому прийде лист-нагадування про незавершену покупку, це буде доречно та, можливо, підштовхне людину одразу купити продукт. 
  • Покращення комунікації з користувачами Через регулярне спілкування з користувачами тригерними повідомленнями, можна привертати нових покупців та повертати старих, підвищувати лояльність до бренду.

Кому потрібні тригерні листи

Тригерні розсилки принесуть користь будь-якому бізнесу. За допомогою них ви можете реагувати на кожну дію потенційного клієнта та пропонувати те, що йому цікаво саме зараз.

Схожі розсилки особливо актуальні для таких видів бізнесу:

  • Інтернет-магазин Листи-вітання, підбірки рекомендованих товарів, нагадування про покинутий кошик — все це в комплексі допоможе довести користувача до покупки на сайті.
  • SaaS Тригерні повідомлення допоможуть ближче познайомити підписника з вашим продуктом. Щоб збільшити шанси на конвертацію зареєстрованого користувача в клієнта, відправте йому ланцюжок листів про зручність використання сервісу. Можна надсилати підписнику інструкції, гайди, а в кінці ланцюжка доповнити розсилку промокодом на знижку. 
  • Медіаресурси За допомогою тригерних розсилок можна повертати читачів та підштовхувати їх до обговорення прочитаного контенту. наприклад, якщо підписник прочитав статтю та прокоментував, ви можете надіслати йому листа з коментарями інших підписників.
Типи тригерних листів
Типи тригерних листів
  • Welcome-листи. У цьому випадку дія-тригер користувача — підписка на вашу email-розсилку або реєстрація на сайті. Вітальний лист — це як знайомство з підписників, ви можете розповісти йому про компанію та ваш продукт. Щоб підвищити інтерес аудиторії, можна доповнити вітальний email знижкою та товар або послугу.
  • Нагадування. Найпоширеніший варіант листа-нагадування — повідомлення про покинутий кошик. Нагадайте клієнту про незавершене замовлення та запропонуйте знижки або безкоштовну доставку. Це гарний спосіб зменшити кількість незавершених покупок.
  • Підігрівальні листи. Є сегмент покупців, які проглядають товар, але так і не зважуються на покупку. Або реєструються, але не поспішають користуватися сервісом. Для цієї категорії потенційних клієнтів важливо налаштувати тригерні розсилки з матеріалами, які будуть підігрівати інтерес. Наприклад, огляд товару, інструкції, відеоуроки. 
  • Реактиваційні листи. Такі розсилки необхідні, якщо ваші підписники протягом тривалого терміну не читають листи, не переходять на сайт та не купують. Щоб повернути їхню увагу, можна зробити розсилку з провокаційною темою (наприклад, «Ми змушені попрощатися з вами»), запропонувати знижку або подарунок. Якщо користувач ніяк не відреагує, можна видаляти його email з бази. Так ви зможете підтримувати актуальність вашого списку адрес.
  • Рекомендації. Лист-рекомендація завжди персоналізований, для нього враховуються потреби та уподобання користувачів. Наприклад, відправте листа з пропозицією, яка доступна в регіоні користувача, або надішліть підбірку рекомендованих товарів базуючись на тому, що він додавав в «Обране».
  • Привітання. Відправляйте листи-вітання підписників зі святами, доповнивши їх приємними бонусами у вигляді промокоду або подарунку до замовлення на певну суму.
Як створити тригерну розсилку

Багато сервісів для email-маркетингу дозволяють вибудовувати ланцюжки та відправляти тригерні листи. Серед таких сервісів — MailChimp, SendPulse, eSputnik, UniSender.  Тож технічно реалізувати такі розсилки не важко.

Тригерами можуть бути ситуації та дії: 

  • покинутий кошик;
  • клік кнопки «купити»;
  • реєстрація на сайті;
  • відвідини сайту;
  • підписка на розсилку;
  • перегляд сторінок товарів.

За цими діями ви можете зрозуміти, на якій стадії покупки знаходиться людина. Наприклад, якщо він зареєструвався, отже, вже достатньо зацікавлений в товарі/послузі. Якщо натиснув кнопку «купити», то вже максимально готовий до покупки.

Потім треба скласти самі листи та продумати сценарії для кожного тригера залежно від дій користувачів. Враховуйте всю інформацію про поведінку людини на сайті, щоб надсилати йому актуальні повідомлення: що він дивився в магазині, що додавав у кошик, що вже купував у вас, тощо. Подумайте, що можна використати, щоб конвертувати відвідувача сайту в клієнта або стимулювати його до повторної покупки

Розглянемо кілька сценаріїв відправлення тригерних листів, які часто використовують в маркетингу: 

  • Реєстрація користувача -> надсилаємо welcome-лист.
  • Перегляд товарів на сайті ->надсилаємо підбірку товарів, які можуть сподобатися користувачі, можна запропонувати знижку на перше замовлення.
  • Покинутий кошик -> надсилаємо повідомлення з нагадуванням про товари в кошику. Якщо користувач не реагує — надсилаємо повторно та додаємо знижку або персональну пропозицію.
  • Покупка товару -> надсилаємо лист з подякою, можна запропонувати знижку на наступну покупку.
  • 14 днів після покупки товару -> просимо залишити відгук про куплений товар.
Приклади тригерних розсилок

Розглянемо кілька прикладів тригерних розсилок від інтернет-магазинів.

Welcome-letter

Welcome-letter

Покинутий кошик

Покинутий кошик

Інформування про новий товар

Інформування про новий товар

Прохання залишити відгук

Прохання залишити відгук

Тригерні листи допомагають автоматизувати процес продажів та не дають клієнту випасти з воронки, тому такий інструмент корисно використовувати в будь-якому бізнесі. Тестуйте різні повідомлення та теми, збирайте та аналізуйте якнайбільше інформації про клієнтів та ви знайдете найефективніші рішення для вашої розсилки.

Поділитись:
facebooklinkedin