FAQs

Загальна інформація

Що таке Tranzzo?

Tranzzo — це сервіс, який надає бізнесу комплексний набір інструментів для роботи з онлайн-платежами за банківськими картками. Ми пропонуємо сучасні методи оплати, забезпечуємо захист даних, запобігаємо шахрайству.

Онлайн-продавцю достатньо підключити платіжну сторінку Tranzzo, щоб приймати онлайн-оплату. Про все інше подбаємо ми.

Від клієнтів з яких країн я зможу приймати платежі?

Tranzzо працює з онлайн-платежами з усіх країн світу. За замовчуванням ви можете працювати через наш сервіс з клієнтами з країн Європи та СНД.

Якщо ви хочете приймати оплати з Tranzzo в інших країнах — уточніть інформацію у нашої служби підтримки support@tranzzo.com. Ми можемо розширити вашу географію прийому платежів після додаткового узгодження.

З якими видами бізнесу працює Tranzzо? 

Tranzzo працює практично з усіма видами бізнесу, які продають свої товари чи послуги онлайн. Серед наших клієнтів є інтернет-магазини та маркетплейси, служби доставки, білетні сервіси, бізнеси зі сфери онлайн-навчання та мікрокредитування.

Ми не працюємо з тими, хто продає заборонені товари, послуги та/чи чия діяльність порушує законодавчі норми.

Переглянути категорії бізнесу, з якими ми не працюємо.

Чи є у Tranzzo обов’язкові умови до онлайн-продавців?

Так, ми перевіряємо кожного мерчанта та його ресурс на відповідність законодавчим нормам та правилам платіжних систем.

Попередньо ви можете самі перевірити свій сайт за допомогою нашого чек-ліста з базовими вимогами.

Який графік роботи вашої служби підтримки? 

Служба підтримки Tranzzo працює 24/7. Ви можете написати нашим спеціалістам на електронну пошту чи задати своє запитання в месенджері.

Переглянути контакти

Підключення

Я хочу приймати онлайн-платежі через Tranzzo. З чого мені розпочати?

Процес підключення Tranzzo складається з декількох етапів: реєстрація, модерація та інтеграція.

Розпочніть з першого кроку — створіть акаунт у системі Tranzzo. Після реєстрації вам стане доступним базовий функціонал особистого кабінету. Ви можете внести інформацію та створити перший проєкт, в рамках якого будете приймати онлайн-платежі. 

Після реєстрації акаунта напишіть на support@tranzzo.com. Наша команда підтримки проведе вас через всі наступні етапи підключення.

Як швидко я зможу розпочати прийом платежів?

Залежно від потреб та типу вашого бізнесу, запуск може зайняти від декількох днів до декількох тижнів. Це пов’язано з тим, що наша команда модерації та комплаєнса повинна перевірити ваш ресурс та упевнитися, що у вас є всі необхідні документи.

Які варіанти інтеграції мого сайту з Tranzzo? 

Tranzzo пропонує два варіанти інтеграції: по API чи за допомогою готових плагінів для CMS.

Тарифи

За що та скільки я буду платити, приймаючи онлайн-оплату через ваш сервіс?

Ми не беремо плату за підключення чи щомісячну абонплату за використання сервісу.

Ви платите комісію з кожної транзакції, яки проходить через вашу систему. Розмір комісії може варіюватися залежно від тарифного плану та обраних методів оплати.

Також, за окрему плату ви можете користуватися нашими додатковими сервісами, які не включені за замовчуванням.

Детальніше про вартість та додаткові сервіси — на сторінці Тарифи.

Чи буду я платити більше, якщо підключу декілька бізнесів до Tranzzo?

Ні, ви не платите за підключення нових проєктів до Tranzzo. У цьому випадку працює стандартний принцип тарифікації. Ви платите лише відсоток від транзакцій, незалежно від кількості проектів.

Платежі

Які валюти підтримує Tranzzo?
  • Євро (EUR)
  • Долари (USD)
  • Українські гривні (UAH)
  • Російські рублі (RUB)

Якщо вам необхідно приймати платежі в інших валютах, зв’яжіться з відділом продажів

Які методи оплати пропонує ваш сервіс? 

У списку платіжних інструментів Tranzzo оплата картками, Google Pay, Apple Pay, Masterpass, VisaCheckout, Telegram Pay. 

Скільки часу займає виведення коштів? 

Стандартний термін для процедури виведення — до 2-х робочих днів. Сформувати та відправити запит на виведення ви можете, коли вам зручно.

Я вже приймаю платежі з Tranzzo, але хочу підключити нові методи оплати. Як це зробити?

Напишіть нашій службі підтримки на support@tranzzo.com та розкажіть, що саме вас цікавить. Вони проконсультують та допоможуть з подальшим підключенням.

Можливості

Чи можу я адаптувати форму оплати під стиль мого сайту?

Так, у вас є можливість кастомізувати форму на чекаут-сторінці: додати свій логотип та корпоративні кольори для кнопки та анімації, яку користувач бачить поки йде обробка платежу.

Чи підтримує Tranzzo миттєві платежі?

Так, ми пропонуємо наступні методи для швидких онлайн-платежів:

Я можу приймати оплату через соціальні мережі чи месенджери? 

Оскільки Tranzzo — офіційний платіжний партнер Telegram, ми пропонуємо онлайн-продавцям інструмент Telegram Pay. З його допомогою ваші клієнти зможуть оплачувати товари та послуги безпосередньо в месенджері. Це швидко, зручно та безпечно.

Платіжні рішення для соціальних мереж та інших месенджерів поки знаходяться на етапі розробки.

Чи є у вас рішення для того, щоб автоматично приймати регулярні платежі? 

Так, ми пропонуємо інструмент для регулярного списання коштів з банківської картки платника без повторного запиту реквізитів.

Дізнатися більше

Чи є у вас додаткові можливості для бізнесу?

Так, серед додаткових можливостей:

Безпека

Tranzzo відповідає стандартам PCI DSS?

Так. Tranzzo має сертифікат PCI DSS Level 1. Це найвищий рівень сертифікації для сервісів, які приймають оплату банківськими картками.

Сертифікат підтверджує, що наша система відповідає міжнародним стандартам безпеки та захисту платіжних даних. Ваші покупці можуть спокійно вводити дані картки на сторонку оплати Tranzzo.

Як Tranzzo захищає мерчантів та покупців від шахраїв?

Tranzzo використовує власну антифрод-систему. Кожна транзакція проходить більше 200 ризик-правил. А дані про виявлені фрод-патерни зберігаються в нашій системі для запобігання подібного виду шахрайства у майбутньому. Дізнатися більше про захист платежів.