Продукти
Pішення для бізнесу
Підключення
Тарифи
Компанія
hero bg

Політики та угоди

Перевірте, які політики та угоди мають бути на вашому сайті, щоб розпочати приймання онлайн-платежів

Загальні політики та угоди

Користувацька угода (Terms & Conditions)

1. Загальні положення: вказати ціль документа, та які відносини він регулює.

2. Визначення термінів: роз’яснити, як терміни трактуються в цьому конкретному документі.

3. Предмет договору: послуга чи товар, відносно якого заключається угода.

4. Умови надання товарів/ послуг на сайті, зокрема:

  • оплата, доставкa;
  • правила повернення товару;
  • правила придбання підписок (якщо застосовуються).

5. Умови відміни та повернення платежів: вказати, в яких випадках користувач має право запитувати повернення коштів за транзакцією, та яка процедура подачі заявки.

6. Права та обов’язки сторін.

7. Право інтелектуальної власності.
Визначити, кому належить право інтелектуальної власности на сервіси/ продукти сайту, контент, програмне забезпечення тощо. Вказати, що приймаючи умови цієї угоди користувач зобов’язується не порушувати право інтелектуальної власності.

8. Термін дії угоди: вказати з якого моменту угода вступає в силу та коли припиняє діяти.

9. Порядок внесення змін до угоди.

10. Відповідальність сторін, обмеження відповідальності та порядок вирішення спорів.

11. Реквізити сервісу: місцезнаходження, реквізити юридичної особи, контактні дані.

Політика конфіденційності (Privacy Policy)

1. Призначення документа.

2. Дані про компанію та ресурс.

3. Юридична підстава для обробки персональних даних (Legal basis)

4. Збір та зберігання даних: залежно від юридичної підстави детально вказати, які персональні дані збираються та з якою ціллю.

5. Дані, якими компанія ділиться з третіми особами: вказати кому, в яких випадках, та які саме дані користувача компанія передає.

6. Місце, де фізично відбуватиметься обробка персональних даних.

7. Використання файлів cookie. Описати, що таке cookie-файли, попередити користувача,що сайт їх використовує. Або дати посилання на окрему політику використання cookies.

8. Права суб’єкта персональних даних.

9. Інформаційна безпека: описати, які технічні та процедурні механізми використовуються, щоб гарантувати безпечне зберігання та передачу даних.

10. Посилання на сторонні ресурси. Вказати, чи є на сайті посилання на сторонні ресурси. Описати, хто відповідальний за дані, які користувач залишає на сторонніх ресурсах.

11. Автоматичне прийняття рішень (профайлінг).
Якщо сайт використовує якісь інструменти, для того, щоб автоматизувати прийняття рішень відносно клієнта (наприклад, автоматична оцінка платоспроможності), необхідно повідомити про це клієнту. Вказати, що клієнт має право оскаржити автоматичне прийняття рішень. Описати, як він може це зробити.

12. Персональні дані дітей.
Вказати, що сервіс цілеспрямовано не збирає цю інформацію. Повідомити, куди звернутися, якщо користувач випадково надав сервісу такі дані.

Політика використання cookies

1. Вступ та загальні положення: вказати ціль документа, та які відносини він регулює. 

2.  Терміни: роз’яснити, які терміни використовуються, та як трактуються в цьому конкретному документі. Зокрема, треба пояснити користувачеві, що таке cookie-файли. 

3. Які cookies ви збираєте та для яких цілей.

4. Блокування та видалення cookies.

Політики та угоди для бізнес-діяльності, що несе додаткові ризики

В окремих, дозволених та законних, сферах бізнесу приймання онлайн-платежів все одно може нести ризики для клієнта, платіжного провайдера чи платіжної системи. В цих випадках продавцю необхідно вжити додаткових заходів, щоб пом’якшити та мінімізувати потенційні ризики. 

Можливі ризики

1. Використання продуктів/сервісів компанії може призвести до негативних наслідків для клієнта — фінансові збитки, лудоманія.

2. Порушення законів про вікові обмеження на продаж товарів/ послуг/ надання сервісів/контенту.

3. Шахрайство всередині самого майданчика при використанні його сервісів/послуг.

4. Відмивання коштів.

5. Не надання послуги/ товару великій кількості клієнтів.

6. Використання товарів/ послуг/ сервісів у країнах, де вони входять до числа заборонених.

Додаткові заходи

1. Впровадити Політику відповідальної гри; Політику розкриття ризиків.

2. Додати на сайт попередження про вікові обмеження.

3. Впровадити:
- Внутрішню антифрод-політику;
- Політику KYC, яка регулює механізми та правила ідентифікації користувачів.

4. Впровадити AML та KYC політики.

5. Надати підтвердження, що бізнес застрахований від випадків банкрутства.

6. Додати на сайт список країн, в яких бізнес не надає свої послуги/ сервіси/ товари. Впровадити політику KYC, яка регулює механізми та правила ідентифікації користувачів.

Запитайте експерта

Якщо у вас залишились запитання або ви хочете уточнити вимоги для свого бізнесу, напишіть нам

support@tranzzo.com

Готові почати підключення? 

Переконайтеся, що ваша продукція дозволена до онлайн-продажу, а бізнес — відповідає необхідним вимогам